wtorek, 30 września 2014

"wprowadzanie " liter

Moje dzieciaki już znają wszystkie literki. Poznały je, gdy uczyłam je czytać metodą globalną. Bynajmniej powinniśmy nauczyć się ich pisać. Wymyśliłam grubaśne zeszyty, w których będziemy poznawać poszczególne litery. Tak wygląda zeszyt mojego najstarszego:-)







 


Najpierw malowanie i puzzle.






Rzeczowniki do przeczytania/ pokolorowania czy zaznaczenia ich na rysunku w wybrany  przez dziecko sposób. Na kolejnej stronie narysowanie "czegoś"  na daną literę.





Kolejno jakaś zagadka + litera po angielsku  z wierszykiem.




Na koniec nauka pisania.

Dzieciakom bardzo się zeszyty spodobały. Zobaczymy jak nam pójdzie dalej:-)

Rysunki zaczerpnęłam z google, dzieciecej książeczki do nauki literek oraz z blogu
http://magicznekolorowankiani.bloog.pl/foto,629562633,gal,41302187,index.html?smoybbtticaid=61389e#prev

i stony

http://www.reading-with-kids.com/color-by-number-coloring-pages.html











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz